Detailní popis
Záplety připravené pro výkonností nasazení.
Vnitřní šířka ráfku 28mm vpředu / 26mm vzadu.
Vyrovnání pnutí výpletu provedeno do limitu odchylky max. 5%
přední kolo -
https://www.parktool.com/en-int/wta/ws684c458199119 zadní kolo -
https://www.parktool.com/en-int/wta/ws684c453db852f prodloužená záruka 3 roky
přední osa - Boost 110/15mm
zadní osa - Boost 148/12mm
ořech - podle výběru
počet poloh ořechu: Ratchet system 36z
uchycení kotouče - DBIS
Výplet Sapim CX-Ray vpředu / CX-Sprint vzadu
Niple - Sapim Polyax Secure Lock ALU 14mm (barva podle výběru)
Podložky - Sapim Polyax HM
Precizní vazba vláken - více typů
Zastoupena jsou jednosměrná i vícesměrná vlákna s vazbou v ideálním poměru, která zaručuje vysokou odolnost proti rázům i při velmi nízké obvodové hmotnosti. Proti méně odolným a velmi tuhým UD ráfkům, jsou DUKE LJ i při jízdě v těžkém rozbitém terénu schopné filtrovat rázy od kamenů, kořenů apod., jízda je tím pádem komfortnější, než je u většiny karbonových ráfků zvykem.
Povrchová úprava VFP (Varnish Free Process) není lakem, i když tak na první pohled vypadá. Finální úprava je vytvořená již ve formě a po vyjmutí nepotřebuje žádnou úpravu. Výsledkem je téměř nic nevážící a odolnější vrstva proti poškrábání s úplnou eliminací odlupování při poškození.
SLS (Super light series) - Řada SLS pro MTB je lehčí a odolnější než je u takto lehkých ráfků obvyklé. To vše díky zcela novému rozložení vláken a nové pryskyřici, které umožňují zachování stejné boční tuhosti, ale také zlepšují komfort, filtrace vibrací a točivost ráfku.
Anti-Burp - Patka drží pneu ve správné poloze bez ohledu na tlak v ní. Nehrozí, že by se pneumatika v zatáčkách vysmekla z ráfku nebo došlo k jejímu posunu směrem ke středu ráfku a docházelo tak k náhlým ztrátam vzduchu.
Anti-pinch - Zesílené boky ráfků, eliminující proříznutí bočnice pneumatiky při nárazu.
Polyaxial-drilling - Otvory ráfku přizpůsobené přesnému usazení niplů a drátů, což přináší delší životnost paprsků i ráfku.