Detailní popis
Nájezd: kolem 1000 km.
Kolo je ve výborném stavu: baterka 100% zdraví, nová vidlice, motor bez žádných vad, veškeré příslušenství – od manuálů a technické dokumentace až po značkový multitool Specialized SWAT. Kazeta a řetěz původní. Není co dodat. :)
Rám: velikost L (identická nové S4) je určena pro výšku 173 až 188 cm, Specialized M5 Premium Aluminum, Trail Geometry, vnitřní vedení kabeláže, zdvihem 150 mm;
Vidlice: Fox Rhythm Grip 36, 160 mm zdvihem;
Zadní tlumič: RockShox Deluxe Select, Custom tune Specialized;
Motor: Specialized Turbo Full Power System 2.2, středový motor;
Displej: Specialized TCU, 10× LED indikace stavu nabití, 3× LED režimu asistence, ANT+/Bluetooth - připojení k aplikace, ovladač na řídítkách;
Baterie: Specialized M2-500, integrovaná v rámu, s rock guard krytem, kapacita 500 Wh;
Řazení: SRAM S700, single-click páčka;
Přehazovačka: SRAM NX, 11rychlostní;
Kazeta: SRAM PG-1130, 11–42 zubů;
Kliky: Praxis forged M30;
Převodník: Praxis 32 z., BCD 104;
Přední brzda: SRAM Level T, 4pístkový třmen, kotouč 200 mm;
Zadní brzda: SRAM Level T, 2pístkový třmen, kotouč 200 mm;
Ráfky: Specialized 29, hliníkové hookless, vnitřní šířka 30 mm, tubeless ready;
Přední náboj: Specialized, průmyslová ložiska, pevná osa, 28 děr;
Zadní náboj: Specialized, průmyslová ložiska, pevná osa, 32 děr;
Přední plášť: Specialized Butcher, GRID TRAIL, směs GRIPTON, 2Bliss Ready, 29×2,6";
Zadní plášť: Specialized Eliminator, BLCK DMND casing, 2Bliss Ready, 29×2,6";
Sedlovka: TranzX teleskopická, zdvih 150 mm;
Sedlo: Body Geometry Henge 143;
Představec: Specialized Trail, 3D-kovaný hliník, sklon 6°
Řídítka: Specialized Trail, 6061 alloy, šířka 780 mm, 6° upsweep, 8° backsweep, objímka 31,8 mm
Gripy: Specialized Sip Grip
S jakýmikoli dotazy mě kontaktujte přes e-mail nebo telefonicky – rád vše zodpovím.
Osobní předání a testdrive je možný v Praze, nebo v Liberci. Případně mohu kolo doručit osobně po ČR po individuální dohodě za uhrazené palivo.